Sigma Bis wśród walczących o obsługę mediową Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metreopolii
W odpowiedzi na przetarg dotyczący obsługi mediowej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metreopolii wpłynęło 6 ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożył je m.in. Pimedia, Mastermind Media i Sigma Bis (wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU).
W odpowiedzi na postępowanie wpłynęło 6 ofert. Złożyły je agencje: Sun&More (z ceną 595,5 tys. zł), Pimedia Przemysław Kozok (369 tys. zł), Tarraya (740,2 tys. zł), Mastermind Media (568,5 tys. zł), Sigma Bis - 516,9 tys. zł oraz konsorcjum agencji Bringmore Advertising i Euvic Media (405,1 tys. zł).
Dodatkowo wybrana agencja zajmie się też przeprowadzeniem badań skuteczności i efektywności zrealizowanych działań promocyjnych związanych z zakupem mediów. Głównym i jedynym kryterium wyboru zwycięskiej agencji jest cena. Umowa z nią zostanie zawarta na 3 miesiące. Budżet zaplanowany przez GZM wynosi 578,1 tys. zł.
GZM prowadziła podobny przetarg wiosną br. - wtedy do obsługi mediowej swoich kampanii wybrała agencje Bringmore Advertising i Euvic Media.
Przetargi
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis wśród walczących o obsługę mediową Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metreopolii