Byli pracownicy LPP założyli agencję doradczą
Na rynku zadebiutowała Digital Curators – agencja doradcza, która łączy strategię z kreacją. Jej założycielami są Kamila Zdebik i Rafał Gruszkiewicz – eksperci z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu globalnych strategii komunikacyjnych dla marek fashion, lifestyle i premium, ostatnio związani z firmą LPP.

Przygotowania do uruchomienia Digital Curators trwały około rok. Jej start ma być odpowiedzią na rosnące potrzeby branż premium & luxury, fashion & lifestyle oraz nowych technologii.
Specjalizując się w strategii komunikacji, pozycjonowaniu marek i ekspansji na nowe rynki, agencja oferuje kompleksowe wsparcie w czterech kluczowych obszarach: brand & image consulting (doradztwo w zakresie budowania brandów, marek osobistych i zarządzania wizerunkiem), talent & expert management (współpraca z liderami opinii i ekspertami), analiza rynku & edukacja (dostarczanie strategii i raportów na podstawie dogłębnych analiz) oraz digital & new tech (wprowadzanie nowoczesnych technologii do działań marketingowych).
Agencja ma już na koncie pierwsze projekty, m.in. dla marki Vistula - kampanię #VistulaIcons z udziałem Mateusza Banasiuka), strategię marki osobistej dla ekspertki ds. klimatu w Europejskim Banku Inwestycyjnym (EIB) Martyny Zastawnej, relacje międzynarodowe dla marek Kazar & Kazar Studio, talent management dla międzynarodowych twórczyń, Diany Milkanovej oraz Dagmary Jarzynki, działania influencer marketingowe podczas tygodni mody w Paryżu i Kopenhadze, a także dla marek Wólczanka, COS, Arket, Lacoste.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Kamila Zdebik w agencji pełni funkcję CEO odpowiadając za relacje międzynarodowe, rozwój biznesu, strategię kreatywną i biznesową oraz zarządzanie firmą.
Zdebik międzynarodowe doświadczenie zdobywała, pracując zarówno dla marek high-street, jak i luksusowych w Polsce i Wielkiej Brytanii, takich jak Liberty London, Reserved (LPP), La Mania, Harvey Nichols i Fenwick. Przez 6 lat związana z marką Reserved, gdzie odpowiadała za strategiczne otwarcie rynku włoskiego, współprace co-creation z międzynarodowymi influencerami i brandami, rozwój linii Reserved Home oraz strategiczne działania digital PR na 23 rynkach.
Rafał Gruszkiewicz jako creative & strategy director odpowiada za rynek polski, rozwój new business oraz nadzór nad kreacją i strategią.
Gruszkiewicz od ponad 12 lat związany jest z branżą marketingu, digital marketingu i PR. Doświadczenie w sektorze lifestyle zdobywał, pracując dla marki H&M w obszarze digital i PR na rynku CEE, po stronie agencji, a także w magazynie Glamour, gdzie odpowiadał za wdrożenie strategii digitalowej na polskim rynku. Przez 7 lat pełnił funkcję kierownika ds. komunikacji digital & PR w dziale Visual Communication marki Reserved. Zewnętrzny doradca zarządu w zakresie strategii marketingowej marki La Mania.
Dołącz do dyskusji: Byli pracownicy LPP założyli agencję doradczą
Tak czy siak życzę sukcesów ale bądźmy poważni w stosowaniu określenia Luksus