Stena Line w nowej kampanii stawia na wolność i swobodę
Szwedzki operator promowy Stena Line rozpoczął kampanię „Podróżuj w stylu Stena Line”. Osią kampanii, stworzonej we współpracy z Acne Dublin, jest minutowy spot autorstwa reżysera Sama McGratha.

Rodzina bohaterów, po treningu przygotowującym ich do walki o przestrzeń na walizki i wygniecione siedzenia, wchodzi na pokład – gdzie odkrywa, że ich podróż jest zaskakująco bezstresowa. Zamiast spodziewanych zmagań w podróży, mogą zrelaksować się i swobodnie odkrywać uroki rejsu ze Stena Line.
Materiał będzie wykorzystywany na rynkach europejskich, w tym w Polsce.
Kampania obejmuje działania w kanałach digital, social, print, display oraz na nośnikach pokładowych.
Wraz z uruchomioną organicznie kampanią wideo, we współpracy z OMG ruszą działania performance’owe oparte na atrybucyjnym doborze mediów.
Dołącz do dyskusji: Stena Line w nowej kampanii stawia na wolność i swobodę