SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Enea wybiera agencję wspierającą do obsługi reklamowej

Firma energetyczna Enea prowadzi przetarg na wybór agencji wspierającej do obsługi reklamowej – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Maksymalny budżet to ponad 10 mln zł, a kontrakt będzie obowiązywać 2 lata. 

Wybrana agencja zajmie się kompleksową obsługą spółki Enea w obszarze ATL i BTL.  Będzie współpracować przy tworzeniu strategii promocyjnej/reklamowej w obszarze offline i online w ramach realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych oraz przy tworzeniu i realizacji komunikacji z interesariuszami Enea oraz przy przygotowywaniu bieżących działań informacyjno-promocyjnych. 

Obsługa obejmować będzie też komunikację z klientami biznesowymi (B2B) i indywidualnymi (B2C) oraz przygotowywanie bieżących działań, reklamowych, prosprzedażowych i kampanii marketingowych. 

Agencja ta zajmie się też m.in. tworzeniem projektów graficznych reklam prasowych i outdoorowych (zewnętrznych), tekstów reklam radiowych i pomysłów na oprawę muzyczną reklam oraz tworzeniem scenariuszy reklam telewizyjnych (storyboardy). Ma również odpowiadać za planowanie, organizację i obsługę loterii promocyjnych, akcji promocyjnych i konkursów. 

Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 13 maja. 

Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na 2 lata, a maksymalny budżet przeznaczony do obsługi wynosi 10,28 mln zł. 

Ostatnią kampanię firmy Enea pod hasłem “Energia i wiele więcej” przygotowała agencja GPD.

Dołącz do dyskusji: Enea wybiera agencję wspierającą do obsługi reklamowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl