Enea wybiera agencję wspierającą do obsługi reklamowej
Firma energetyczna Enea prowadzi przetarg na wybór agencji wspierającej do obsługi reklamowej – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Maksymalny budżet to ponad 10 mln zł, a kontrakt będzie obowiązywać 2 lata.

Wybrana agencja zajmie się kompleksową obsługą spółki Enea w obszarze ATL i BTL. Będzie współpracować przy tworzeniu strategii promocyjnej/reklamowej w obszarze offline i online w ramach realizacji celów sprzedażowych i wizerunkowych oraz przy tworzeniu i realizacji komunikacji z interesariuszami Enea oraz przy przygotowywaniu bieżących działań informacyjno-promocyjnych.
Obsługa obejmować będzie też komunikację z klientami biznesowymi (B2B) i indywidualnymi (B2C) oraz przygotowywanie bieżących działań, reklamowych, prosprzedażowych i kampanii marketingowych.
Agencja ta zajmie się też m.in. tworzeniem projektów graficznych reklam prasowych i outdoorowych (zewnętrznych), tekstów reklam radiowych i pomysłów na oprawę muzyczną reklam oraz tworzeniem scenariuszy reklam telewizyjnych (storyboardy). Ma również odpowiadać za planowanie, organizację i obsługę loterii promocyjnych, akcji promocyjnych i konkursów.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 13 maja.
Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na 2 lata, a maksymalny budżet przeznaczony do obsługi wynosi 10,28 mln zł.
Ostatnią kampanię firmy Enea pod hasłem “Energia i wiele więcej” przygotowała agencja GPD.
Dołącz do dyskusji: Enea wybiera agencję wspierającą do obsługi reklamowej