SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RL Media z budżetem mediowym Banku Ochrony Środowiska

Agencja mediowa RL Media wygrała przetarg na obsługę mediową 360 Banku Ochrony Środowiska. We współpracy ze spółkami Salestube oraz Labcon, również należącymi do Group One, będzie odpowiedzialna za strategię, planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline, wdrożenie narzędzi analitycznych oraz działania influencer marketingowe. 
 

Wraz z wygranym przetargiem na obsługę mediową 360, agencja mediowa RL Media obejmuje rolę strategicznego partnera w planowaniu i zakupie mediów online i offline, w tym TV, radio oraz prasę. 

Salestube zajmie się obszarem biddable media, SEO, performance media oraz wdrożeniem analityki, natomiast agencja Labcon współpracą z influencerami. 

Przetarg BOŚ Banku dotyczył współpracy na okres 3 lat. Liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie udało nam się ustalić.

Dołącz do dyskusji: RL Media z budżetem mediowym Banku Ochrony Środowiska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl