Shake Hands autorem kampanii „Atopowe SOS” dla Eau Thermale Avène
Agencja Shake Hands realizuje w mediach społecznościowych kampanię „Atopowe SOS” dla marki Eau Thermale Avène koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmétique.
Celem prowadzonych przez agencję działań jest promocja kolejnej edycji konkursu konsumenckiego „Atopowe SOS” skierowanego do rodziców dzieci cierpiących na atopowe zapalenie skóry, budowanie wizerunku marki Eau Thermale Avène oraz edukacja z zakresu produktów i rozwiązań oferowanych przez markę.
Shake Hands odpowiada za strategię działań, prowadzenie komunikacji na profilach social media, współpracę z influencerami, obsługę konkursu oraz kampanie mediowe promujące konkurs.
Agencja pozyskała zlecenie w drodze przetargu, którego szczegółów nie ujawniono.
Laureat konkursu wygra 3 tygodniowy pobyt w Centrum Hydroterapii Avène we Francji dla swojego dziecka.
Za bieżącą obsługę kampanii odpowiada odpowiada Agnieszka Radosz, community manager oraz Szymon Ślipko, strategy director.
Dołącz do dyskusji: Shake Hands autorem kampanii „Atopowe SOS” dla Eau Thermale Avène