SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serial „Na sygnale” stracił 700 tys. widzów

Jesienny sezon serialu „Na sygnale” ogląda średnio 1,32 mln osób, o 700 tys. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski od lewej Monika Mazur, Dariusz Wieteska, Wojciech Kuliński i Konrad Darocha; fot. Artrama/Paweł Niemyjski

W tym roku Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję premierowych odcinków „Na sygnale” o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier (taka sama sytuacja po raz pierwszy miała miejsce rok temu). W pierwszym tygodniu (tj. od 21 do 25 sierpnia br.) serial był pokazywany codziennie o godz. 20.40 (tuż po popularnych „Barwach szczęścia”, które też wystartowały wcześniej). Natomiast od 30 sierpnia produkcja jest już pokazywana w swoim tradycyjnym paśmie - w środy o 21.45 (chociaż 31 sierpnia i 7 września serial pokazano również w czwartki o 21.40).

Średnia oglądalność dziesięciu odcinków najnowszej edycji serialu (tj. pokazanych w okresie od 21 sierpnia do 13 września br.) wyniosła 1,32 mln osób, co przełożyło się na 9,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,25 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,73 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 6 września br., który zainteresował 2,12 mln widzów. Wszystkie trzy topowe odcinki, to emisje środowe o 21.45.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej medyczna produkcja straciła 700 tys. widzów. Wówczas „Na sygnale” po trzech tygodniach śledziło średnio 2,02 mln osób. Udziały produkcji w rynku wyniosły 14,86 proc. w 4+ i 11,48 proc. w 16-49.

TVP2 w czasie emisji jesiennego sezonu „Na sygnale” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, który ma 12,88 proc. udziału. Druga jest TVP1 (10,56 proc.), a czwarty - TVN (9,52 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest trzecia.

Średni udział TVP2 wiosną 2017 roku wyniósł 7,95 proc. w grupie 4+ i 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Dołącz do dyskusji: Serial „Na sygnale” stracił 700 tys. widzów

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
MM
Serial był pokazywany także w czwartek o 21.40. Ta dodatkowa emisja była incydentalna i niezapowiadana. Każdy czwartkowy odcinek ma znacznie słabszą oglądalność, w tym cała tajemnica.
0 0
odpowiedź
User
olka
Serial był pokazywany także w czwartek o 21.40. Ta dodatkowa emisja była incydentalna i niezapowiadana. Każdy czwartkowy odcinek ma znacznie słabszą oglądalność, w tym cała tajemnica.


to chyba niezbyt wierna ta widownia... w środę ogląda a w czwartek już nie bo są Kuchenne rewolucje???
0 0
odpowiedź
User
I
Jak będzie leciało tylko w środy to od razu widownia podskoczy :) fajny serial
0 0
odpowiedź