Rozbudowa Contact Center TP Internet
Rozbudowane zostaną również następujące elementy:
- Genesys Enterprise Routing,
- systemu nagrywania rozmów firmy Nice (rozszerzenie o 60 kanałów nagrywających),
- system Quality Management (system nagrywa razem z rozmową telefoniczną również ekran komputera PC agenta).
Unikalnym rozwiązaniem na rynku polskim jest kwestia zaawansowanych możliwości technologicznych systemu nagrywania rozmów. Dzięki nim, system ten posiada również możliwość nagrywania operacji dokonywanych przez konsultanta bezpośrednio na komputerze. Dodatkowym atutem systemu nagrywającego jest specjalna aplikacja dla administratora, która umożliwia ocenę jakości pracy konsultanta. Podczas rozbudowy systemu zostanie również zainstalowane rozszerzenie systemu Nice o możliwość wyszukiwania i odtwarzania nagrań poprzez serwis WWW.
Po zakończeniu wdrożenia, Contact Center TP Internet, będzie dysponowało 300 stanowiskami operatorskimi. Będzie to drugie pod względem wielkości outsourcingowe centrum telemarketingowe w Polsce.
Inne
Dołącz do dyskusji: Rozbudowa Contact Center TP Internet