SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM i TOK FM podwoiły wpływy reklamowe

Stacje radiowe w styczniu br. cennikowo zarobiły z reklam 42,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Najbardziej – po ponad 100 proc. – wzrosły wpływy reklamowe RMF FM i TOK FM.

Z danych Kantar Media (Expert Monitor) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w styczniu br. wśród polskich stacji radiowych cennikowo najwięcej z reklam zarobiło RMF FM (Grupa RMF). W porównaniu ze styczniem ub.r. przychody rozgłośni z tego tytułu zwiększyły się aż o 119 proc. (wszystkie kwoty dotyczą wpływów cennikowych, bez autopromocji). Podobny wzrost wpływów reklamowych – wynoszący dokładnie 111 proc. – osiągnęło TOK FM (Agora).

Cennikowe przychody reklamowe wszystkich stacji były w styczniu br. 42,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Przypomnijmy, że w całym ub.r. ten wzrost wyniósł 17,4 proc. (szczegóły na te temat).

Natomiast w styczniu br. wszystkie czołowe stacje zarobiły z reklam więcej niż rok wcześniej. Najmniejszy, zaledwie minimalny, wzrost tych przychodów zanotowało Radio ZET (Eurozet), a nieco większy – wynoszący 4 proc. – osiągnęło radio Złote Przeboje Pogoda Warszawa.

Publiczna „Trójka” zarobiła dzięki reklamom 18 proc. więcej niż w styczniu ub.r. Z kolei wśród rozgłośni regionalnych z sieci Eska (Grupa Radiowa Time) największe wzrosty wpływów reklamowych zanotowały Eska Warszawa (58 proc.) i Eska Łódź (56 proc.).

Cennikowe wpływy reklamowe stacji radiowych (bez autopromocji)
 I.2011I.2010
RMF FM75 667 660 zł34 543 165 zł
Radio ZET37 506 725 zł37 505 010 zł
Program 3 Polskiego Radia5 671 425 zł4 813 670 zł
Eska Wrocław3 798 628 zł3 352 350 zł
Eska Warszawa3 797 200 zł2 405 360 zł
Eska Poznań3 673 712 zł2 454 920 zł
Eska Łódź2 587 380 zł1 659 988 zł
TOK FM2 454 015 zł1 160 260 zł
Eska Trójmiasto2 224 216 zł1 976 366 zł
Złote Przeboje Pogoda Warszawa2 161 554 zł2 074 805 zł
monitorowane tytuły razem200 089 205 zł140 397 774 zł


 

Dołącz do dyskusji: RMF FM i TOK FM podwoiły wpływy reklamowe

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yoko
niesety reklam w popularnych radiach coraz wiecej, nie dziwie sie ze ludzie rezygnuja z tych stacji na rzecz lokalnych stacji , gdzie muzyki jest wiecej niz reklam.
odpowiedź
User
reX
Tok Fm moja ulubiona stacja -mało muzyki a dużo fajnych programów w szczególności w wieczornym paśmie.Ogólnie publicystyka ekonomia i polityka to jest to co ja lubię.
odpowiedź
User
cyc
rmf do bani, niech se puszczają jeszcze wiecej reklam -żenada, kto im dał koncesje
odpowiedź