Rekordowa widownia Super Bowl
Aż 126 milionów widzów oglądało niedzielny finał Super Bowl – podał nadawca transmisji, stacja FOX. To rekord oglądalności sportowego wydarzenia.
![Fot. x.com/NFL](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67aae258d077d_superbowl-mecz.jpg)
Według szacunków FOX-a, opartych o dane z Nielsen Fast Nationals i własnych analiz Tubi/NFL, rekordowa liczba 126 milionów amerykańskich widzów obejrzała w niedzielę mecz Philadelphia Eagles z Kansas City Chiefs w 59. finale Super Bowl. W tzw. piku oglądalności widzów przed ekranami mogło być nawet 135,7 mln.
Oznacza to pobicie zeszłorocznego rekordu, kiedy widownia Super Bowl sięgnęła 123,7 mln widzów.
Super Bowl rekordowo popularna
W streamingu mecz śledziło 14,5 miliona widzów. Tylko na darmowej platformie Tubi widownia meczu sięgnęła 13,6 miliona widzów.
Jak informowaliśmy na łamach Wirtualnemedia.pl, ceny niektórych spotów przy Super Bowl wynosiły nawet 8 milionów dolarów, podczas gdy rok temu maksymalna cena nie przekroczyła 7,5 miliona dolarów. W tym roku wpływy z transmisji przed i po rozgrywki wyniosły łącznie 149 milionów dolarów ze 190 emisji.
Zobacz: Gwiazdy i humor królują w tegorocznych reklamach Super Bowl. Oto wszystkie spoty
W roku 2024 finał Super Bowl transmitowała stacja CBS, na czym z reklam zarobiła 708,2 mln dolarów z 80 emisji spotów.
Dołącz do dyskusji: Rekordowa widownia Super Bowl