Reklamy w ipli także w telefonach, telewizorach i tabletach
W ofercie reklamowej ipli pojawiły się nowe formaty. Ponadto aplikacja będzie emitować reklamy również w urządzeniach mobilnych i telewizorach.
Przedstawiciele Polsat Media, biura sprzedaży reklam w ipli, podkreślają, że wprowadzone właśnie formaty reklamowe nie były wcześniej dostępne na polskim rynku. I tak są wśród nich hoverboard – reklama w formie animacji wyświetlanej jako jedyna przy krawędzi okna odtwarzacza filmów, o wymiarach dopasowanych do playera wideo – oraz branded preroll – połączenie reklamy wideo ze statyczną grafiką i animacją oraz elementami interaktywnymi, umieszczonymi bezpośrednio nad odtwarzanym filmem. Ponadto udostępnione zostały różnego rodzaju modyfikacje reklam nakładanych na materiały wideo.
Polsat Media uzasadnia, że wprowadzenie nowych formatów to odpowiedź na rozwój ipli oraz zapotrzebowanie zgłaszane przez klientów. Jednocześnie wszystkie reklamy zostały podzielone na trzy grupy: formy podstawowe, formaty wpływające na efekt brandingowy kampanii oraz formaty premium.
Poza tym reklamodawcy mogą już wykupywać w ipli reklamy, które będą emitowane w wersjach aplikacji na telefony komórkowe, tablety i telewizory. Przypomnijmy, że tylko w ostatnim miesiącu ipla pojawiła się w wersji na iPada (więcej na ten temat) i system mobilny Android (więcej). Wcześniej aplikacja została udostępniona m.in. na telewizorach Sony Bravia i Panasonic Viera, odtwarzaczach Blu-ray oraz konsolach Playstation 3.
Dołącz do dyskusji: Reklamy w ipli także w telefonach, telewizorach i tabletach