Redd's Cranberry z Sabriną Pilewicz i konkursem na Facebooku
Na Facebooku ruszył konkurs wspierający wejście do stałej sprzedaży piwa Redd's Cranberry (Kompania Piwowarska). Za akcję, organizowaną wspólnie z projektantką Sabriną Pilewicz, odpowiadają firmy Q&A Consulting i Grey Worldwide Warszawa.
W konkursie na Facebooku, zorganizowanym na profilu Redd's dzięki współpracy marki z projektantką Sabriną Pilewicz, konsumentki są zachęcane do odkrywania sprzeczności w nich samych. Dzięki specjalnej aplikacji mogą one zgłaszać hasła ilustrujące sprzeczności ich kobiecej natury (np. "jestem kobieca, ale dziewczęca"; "tajemnicza, lecz otwarta"; "namiętna, ale łagodna").
Do autorek 10 najciekawszych pomysłów trafi 10 t-shirtów zaprojektowanych przez Sabrinę Pilewicz, a trójka laureatek otrzyma voucher na zakupy z projektantką o wartości 1 tys. zł.
Za koncepcję akcji oraz realizację działań PR z udziałem projektantki odpowiada agencja Q&AConsulting, a autorem aplikacji konkursowej jest agencja Grey Worldwide Warszawa.
Akcja z udziałem Sabriny Pilewicz jest częścią działań promocyjnych, które wspierają wejście do stałej sprzedaży piwa Redd`s Cranberry. W kwietniu pod hasłem „Ciekawość - pierwszy stopień do Redd'sa” ruszyła kampania reklamowa obejmująca internet, telewizję, kino, punkty sprzedaży i outdoor (więcej na ten temat). Równolegle prowadzona jest również kampania BTL (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: Redd's Cranberry z Sabriną Pilewicz i konkursem na Facebooku