Redd's o smaku żurawinowym wsparty kampanią BTL
W BTL-u ruszyła komunikacja wspierająca kampanię wprowadzającą na rynek piwo Redd's Cranberry (Kompania Piwowarska). Za realizację odpowiada agencja IQ Marketing.
Redd`s Cranberry o smaku żurawinowym wprowadzony został na rynek jako wersja limitowana jesienią zeszłego roku (więcej na ten temat). Wolumen zaplanowany na pół roku sprzedany został w trzy miesiące, w związku z czym Kompania Piwowarska postanowiła wprowadzić piwo do stałej sprzedaży.
W kwietniu pod hasłem „Ciekawość - pierwszy stopień do Redd'sa” ruszyła kampania reklamowa Redd's Cranberry, obejmująca m.in. internet, telewizję, kino i outdoor (więcej na ten temat).
Wspierająca tę akcję kampania BTL, realizowana przez IQ Marketing, obejmuje działania wykorzystujące m.in. niestandardowe materiały POS dostępne w kanale HoReCa oraz w handlu tradycyjnym i nowoczesnym. Są to m.in. szklane kule z pływającą żurawiną, przestrzenne wkładki do menu w kształcie butelki piwa, materiały na stoliki w formie gry „piekło-niebo”, standy z puszkami wystającymi z kapelusza oraz owijki paletowe z efektem żurawiny rozsypującej się po podłodze.
Aktualnie Redd’s dostępny jest w czterech wariantach smakowych: Redd's Apple, Redd's Red, Redd's Sun i nowy Redd`s Cranberry.
Dołącz do dyskusji: Redd's o smaku żurawinowym wsparty kampanią BTL