Redd’s w nowych opakowaniach reklamowany w stylu Rasta jako „piwo inne niż inne” (wideo)
Kompania Piwowarska wprowadza na rynek piwo Redd’s w nowych opakowaniach i nowej wersji smakowej. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Piwo inne niż inne” autorstwa agencji PZL, IQ Marketing, Tailor Made PR, Lubię to i MEC.
Dotychczasowa oferta smakowa Redd’sa (warianty Jabłko i Trawa Cytrynowa, Malina oraz Żurawina) został poszerzona o nową odmianę: Gruszka i Chili. Jednocześnie wprowadzane są nowe opakowania wszystkich wersji smakowych - butelki i puszki mają ciemniejszą, stonowaną kolorystykę i matowe etykiety (ma to podkreślać naturalny, piwny charakter marki).
Wprowadzone zmiany promuje kampania pod hasłem „Piwo inne niż inne”. Pierwszy spot, którego emisja w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych rozpocznie się 20 kwietnia, nawiązuje do komunikacji popularnych reklam Redd’sa sprzed kilkunastu lat (z hasłami „Pędem nabędę”, „Totem potem” czy „Lane i nalane”) i etnicznych korzeni. Ponadto pojawia się w nim motyw muzyczny - piosenka kołyszącego się na sprężynkach Rastamana.
Kreacją reklam zajęli się Magda Goll, Cezary Filew i Iwo Zaniewski z agencji PZL, odpowiedzialni również za starą kampanię Redd’sa.
Akcja reklamowa oprócz telewizji obejmie internet, outdoor, punkty sprzedaży oraz aktywności public relations.
Za działania BTL odpowiada IQ Marketing, kampanię PR - pod hasłem „Wakacje pod gruszą” - zrealizuje Tailor Made PR, a komunikację w social media realizuje agencja Lubię to. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Redd’s w nowych opakowaniach reklamowany w stylu Rasta jako „piwo inne niż inne” (wideo)