Raporty Online w Call Center Poland
Call Center Poland rozbudowała udostępnioną w lipcu 2003 roku szybką i wygodną platformę wymiany informacji pomiędzy contact center a swoimi klientami
Podczas tworzenia systemu zadbano w dużym stopniu o jego bezpieczeństwo.
Połączenie pomiędzy użytkownikiem aplikacji a serwerem umieszczonym w Call Center jest szyfrowane. Dostęp do aplikacji zabezpieczony jest za pomocą systemu haseł. Użytkownicy systemu dopisywani są do dowolnie zdefiniowanych grup. Daje to możliwość definiowania, kto powinien mieć dostęp do danych finansowych na temat kampanii, a kto może przeglądać raporty zawierające informacje o statystykach połączeń z infolinią.
Uruchomiony w Call Center Poland system, oprócz dowolnie ustalonych z klientem raportów, zawiera moduł do wymiany plików. Umożliwia to klientom szybkie i wygodne przesyłanie do CCP dokumentów bez konieczności używania poczty elektronicznej. Wystarczy wskazać plik, który ma być przesłany, a zostanie on zaszyfrowany i umieszczony na serwerze, a stąd wszyscy zainteresowani mogą go pobrać w dowolnej chwili.
Dodatkowymi atutem aplikacji jest obsługa wielu wersji językowych. Dzięki temu w przyjazny sposób z systemu mogą korzystać obcokrajowcy oraz firmy europejskie, z którymi Call Center wciąż rozwija udaną współpracę.
W najbliższym czasie planowane jest wprowadzenie modułu zintegrowanego z systemem księgowym, który umożliwi śledzenie informacji finansowych ważnych dla klienta.
Inne
Dołącz do dyskusji: Raporty Online w Call Center Poland