Rama w trzech odsłonach
Koncern Unilever Polska wprowadził na rynek nowy produkt - mix mleczny z tłuszczami roślinnymi o nazwie Rama Cremefine
Kampania reklamowa nowego produktu rozpoczęła się 1 lipca i potrwa do końca tego roku. Celem kampanii jest poinformowanie klientów o nowym produkcie oraz o jego walorach i zastosowaniu.
Grupa docelowa kampanii to głównie kobiety, prowadzące gospodarstwo domowe, powyżej 25 roku życia z dochodami powyżej średniej krajowej.
Kampania reklamowa swym zasięgiem obejmie telewizję ogólnopolską (TVP1, TVP2, TV4, TVN, Polsat), prasa (m.in. "Elle", "Naj", "Twój Styl") oraz outdoor (głownie przy hipermarketach).
Klient: Unilever Polska; brand activation team leader: Katarzyna Branny.
Agencja: Lowe GGK. Dom mediowy: Initiative. PR: Headlines Brand&Corporate Communication.
Dołącz do dyskusji: Rama w trzech odsłonach