"Fakty" hitem cennika reklamowego TVN
W opublikowanym na maj cenniku reklamowym TVN najwyżej wyceniono spoty przy niedzielnym wydaniu “Faktów”. Półminutowy spot przy najchętniej oglądanym programie informacyjnym w Polsce kosztuje blisko 90 tys. zł netto. Znamy też ceny reklamy przy “Milionerach” i nowym programie “The Floor”.

88,4 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów) trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym wydaniu “Faktów”. Cena dla emisji w dni powszednie jest niższa i wynosi maks. 76,8 tys. zł.
Spot przy nadawanym zaraz po nich serwisie sportowym wyceniono na 67,5 tys. zł w niedziele i 59,4 tys. zł w dni robocze. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio: 55,3 tys. zł i 50,5 tys. zł.
Marketerzy zainteresowani obecnością reklamowa przy programie “Mam talent!” zapłacą 59,2 tys. zł, zaś ci, którzy zechcą pojawić się w bloku reklamowym przy “Kuchennych rewolucjach” - 48,2 tys. zł.
Cena spotu przy niedzielnym programie “The Traitors, zdrajcy” wynosi 42,2 tys. zł, a przy programie “Kuba Wojewódzki” - 31,1 tys. zł.
Reklama przy serialu “Na Wspólnej" kosztuje z kolei 39,6 tys. zł.
Ile za spot przy wieczorze wyborczym?
W poniedziałkowe wieczory TVN emituje program “Zróbmy sobie dom” - reklama przy nim to wydatek rzędu 26,4 tys. zł.
Od 18 maja na antenę stacji wracają “Milionerzy” - za spot przy nich trzeba zapłacić 42,1 tys. zł. Z kolei dwa dni później - 20 maja - startuje nowy program “The Floor” - spot przy nim wyceniono na 30,6 tys. zł.
18 maja, w dniu wyborów prezydenckich TVN pokaże wieczorem część wieczoru wyborczego “Czas decyzji. Wybory prezydenckie” - cena spotu przy nim to 57,2 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy telewizyjnej - po TVP - podało ceny reklam na maj.
Dołącz do dyskusji: "Fakty" hitem cennika reklamowego TVN