Radio TOK FM przebiło istotny pułap liczby subskrybentów. "Ten model ma przyszłość"
Radio TOK FM na koniec marca br. miało ponad 52,5 tys. subskrybentów. To wzrost o 33 proc. względem 2024 roku. – Subskrypcje są ważnym elementem rozwoju audio w Grupie Eurozet i stanowią integralną część strategii całej Grupy Agora – mówi Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online w Eurozecie.

– Sukces TOK FM Premium jest efektem pracy zespołowej i zaangażowania wielu osób w różnych obszarach – od redakcji i produkcji podcastów, przez rozwój produktu, aż po działania akwizycyjne i utrzymaniowe – komentuje Krystyna Libicka, dyrektorka subskrypcji audio w Grupie Eurozet.
– Przekroczenie progu 50 000 subskrypcji TOK FM Premium i ponad rynkowa dynamika wzrostu utrzymana kolejny rok z rzędu dowodzi, że model subskrypcyjny ma przyszłość, cyfrowe audio w Polsce rośnie w siłę, a słuchacze są gotowi płacić za wysokiej jakości treści – mówi Marcin Kowalczyk.
- Średnio subskrybent TOK FM Premium słucha przygotowywanych dla niego treści około 30 godzin miesięcznie – to bardzo wysoki wynik zważywszy, że dziś konkurencja o uwagę jest totalna, w tym walka o uwagę z wielkimi platformami. Audio dla Grupy Eurozet jest w tym względzie szczególnym silnikiem wzrostu - wszystkie nasze marki generują już dziś ponad 34 mln godzin odsłuchowych miesięcznie naszych własnych treści – dodaje.
TOK FM Premium to płatna platforma subskrypcyjna z podcastami, serialami radiowymi, produkcjami oryginalnymi, wszystkimi audycjami antenowymi do słuchania w formie podcastów, a także Radiem TOK FM na żywo bez reklam rozwijana od 2014 roku.
Z TOK FM Premium można korzystać w aplikacji TOK FM i na stronie tokfm.pl.
Należąca także do Grupy Agora “Gazeta Wyborcza” jest liderem pod względem liczby subskrypcji wśród dzienników - ma ich ok. 300 tys.
Dołącz do dyskusji: Radio TOK FM przebiło istotny pułap liczby subskrybentów. "Ten model ma przyszłość"