SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Psia rodzina wzrusza i bawi widzów w reklamach Subaru (wideo)

W serii spotów tworzących nową kampanię marki Subaru psia rodzina Barkleyów do złudzenia przypomina ludzi, a sfilmowane w reklamach sytuacje potrafią zarówno chwycić za serce, jak i rozbawić widza.

Rodzina Barkleyów, którą tworzą psia mama, tata oraz gromadka szczeniaków nie pojawia się po raz pierwszy w reklamach Subaru. Pomysł pokazania przygód psów przypominających ludzi został wykorzystany już wcześniej w kampanii tej marki ze stycznia 2014 r.

Teraz Barkleyowie powrócili w serii pięciu nowych spotów. W najdłuższym z nich zmęczony po całym dniu pracy tata - pies ostrożnie prowadzi samochód poprzez ciemne ulice z miłością i troską kontrolując w lusterku spokój swojego śpiącego dziecka. Nastrojowa reklama budzi ciepłe uczucia, a sugestywna psia mimika chwyta widza za serce. Przy okazji okazuje się, że jedynym sposobem na uśpienie siedzącego w foteliku i przypiętego pasami szczeniaka jest... jazda autem. Nie ma więc innego wyjścia niż ciągła podróż do czasu, aż mały się wyśpi.

W kolejnych filmikach rodzina Barkleyów przeżywa zabawne przygody. Nie może dogadać się z nawigacją i zdalnym asystentem, bo nikt nie rozumie psiego języka, a po wyjściu na wieczorną kolację i powrocie przed restaurację okazuje się, że auto zostało przejęte przez kota. Jest też spot, w którym psia mama powraca od fryzjera z koszmarną fryzurą, a w ostatnim z filmików gęsty deszcz padający na szybę auta i pracowicie usuwany przez automatyczne wycieraczki okazuje się sprawką śliniącego się na potęgę buldoga prowadzącego inny samochód.

Kampania Subaru z psią rodziną, przygotowana przez agencję Carmichael Lynch ruszy podczas transmisji z tegorocznego finału Super Bowl 7 lutego, Subaru jest jednym z oficjalnych sponsorów tego wydarzenia. Firma podkreśla w komunikacie, że specjalnie uczyniła psy bohaterami swojej kampanii, bowiem z badań wynika, że ponad połowa właścicieli aut marki Subaru ma w domu psa, a liczba ta wzrosła o 49 proc. między 2008 a 2013 r.

Poza tym reklamy, w których główną rolę grają psy cieszą się dużą popularnością wśród odbiorców. Przykładem może być spot „Puppy Love” Budweisera, który w 2014 r. okazał się najchętniej oglądaną w internecie reklamą towarzyszącą transmisji z finału ligi NFL.

Dołącz do dyskusji: Psia rodzina wzrusza i bawi widzów w reklamach Subaru (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl