Asics ma nowego szefa marketingu w regionie EMEA
Andreas Moll awansował w strukturach Asics na stanowisko wiceprezesa ds. kategorii, obejmujących marketing, produkt i merchandising w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). W nowej roli będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój kluczowych obszarów, takich jak performance running, sportstyle oraz core performance sports, w tym tenisa ziemnego i sportów halowych.
![Andreas Moll](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67acccb53e5e1_andreasmoll.jpg)
Andreas Moll posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży sportowej. Ma na swoim koncie sukcesy w rozwoju kategorii produktowych i wzmacnianiu pozycji marek na konkurencyjnym rynku. Przez ostatnie dwa lata pełnił funkcję dyrektora kategorii running w Asics, gdzie przyczynił się do optymalizacji portfolio produktów biegowych oraz zwiększenia widoczności marki w Europie.
Jak informuje firma, jego strategiczna wizja i przywództwo umocniły pozycję marki jako lidera w kategorii obuwia biegowego, czego dowodem są innowacyjne produkty dopasowane do dynamicznie zmieniających się potrzeb sportowców.
Kariera Andreasa Molla w Asics rozpoczęła się w 2012 roku na stanowisku merchandise managera Footwear. Następnie obejmował kolejne kluczowe role, w tym senior merchandise managera Footwear EMEA oraz merchandising directora Footwear. Przed dołączeniem do Asics, zdobywał cenne doświadczenie w firmie Puma oraz Amer Sports Corporation w Niemczech, dzięki czemu doskonale rozumie potrzeby konsumentów i dynamikę rynku.
– Andreas też kluczową rolę w rozwoju Asics w naszym regionie od momentu dołączenia do firmy w 2012 roku. Ma imponujące doświadczenie i dogłębną znajomość naszej branży. Obejmując tak istotne stanowisko, nadal będzie odpowiedzialny za intensywny rozwój marki w Europie – skomentował Carsten Unbehaun, CEO Asics EMEA.
Moll na nowym stanowisku zastąpIł Gary’ego Rauchera, który został globalnym szefem marketingu Asics.
Dołącz do dyskusji: Asics ma nowego szefa marketingu w regionie EMEA