Provident Polska ogłosił przegląd agencji PR
Provident rozpoczął przegląd agencji PR-owskich
Celem przeglądu jest zapoznanie się z nowymi trendami na rynku i zakresem usług agencji. "Z Hill and Knowlton pracujemy praktycznie od samego początku naszej działalności w Polsce - mówi Tomasz Trabuć, menedżer ds. public relations - Z dotychczasowej współpracy jesteśmy zadowoleni, mamy partnerskie relacje z agencją, ale po pięciu latach chcemy sprawdzić, jak zmienił się rynek, co nowego się dzieje i na co mogą obecnie liczyć klienci. Przy przeglądzie będziemy zwracać uwagę na kreatywność agencji i proaktywność w budowaniu wizerunku".
Przegląd jest trzyetapowy. W trakcie pierwszego spotkania agencje mają za zadanie zaprezentować swoją działalność, obszary specjalizacji i osiągnięcia. W drugim etapie wybranym agencjom zostanie przedstawiony brief ze strony klienta, natomiast w trzecim - strategiczna odpowiedź agencji na brief. Ostateczne wyniki przeglądu zostaną podane do 31.12.2003 roku.
Do przeglądu zostały zaproszone następujące agencje (w kolejności alfabetycznej) - Advanced Public Relations, Alert Media Communications, BCA S.A., GCI Warszawa (Grey), Hill and Knowlton, Partner of Promotion, Profile, Spin Communications, Tauber Promotion, Rowland Communications.
Provident Polska zajmuje się udzielaniem krótkoterminowych pożyczek gotówkowych klientom indywidualnym. Pożyczki udzielane są w domu klienta, w ciągu 48 godzin od kontaktu klienta z przedstawicielem firmy. Tygodniowe raty również spłacane są w domu klienta. Provident Polska S.A. oferuje pożyczki do 5000 zł rozłożone na 6, 9 i 12 miesięcy (26, 39 i 52 tygodnie).
Obecnie Provident Polska obsługuje 750 000 klientów i zatrudnia ponad 11 000 osób (w tym ponad 1600 pracowników etatowych i 9900 przedstawicieli). Firma jest spółką-córką brytyjskiej grupy finansowej Provident Financial plc., notowanej na Londyńskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Provident Financial działa od 1880 roku.
Inne
Dołącz do dyskusji: Provident Polska ogłosił przegląd agencji PR