Promocja nowej kategorii produktów Hugo
Pod hasłem 'Agent Hugo. Misja hoppersy.' The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. wprowadza na rynek nową kategorię produktów dla dzieci - chipsy Hugo.
Nowy produkt oraz istniejące już na rynku chrupki Hugo wspiera kampania promocyjna prowadzona w punktach sprzedaży na terenie całego kraju oraz w telewizji. Akcję przygotowała agencja Peppermint, która odpowiada za obsługę reklamową marki Hugo.
Celem kampanii „Agent Hugo. Misja hoppersy.” jest zakomunikowanie nowej kategorii produktu - chipsów Hugo, wzrost sprzedaży chrupek Hugo oraz zwiększenie świadomości marki. Działania kierowane są do dzieci w wieku 6-12 lat i zaplanowane zostały do końca sierpnia.
W ramach akcji przeprowadzona zostanie loteria promocyjna, w której do wygrania są m.in.: laptopy, gry komputerowe Hugo Agent oraz udział w programie Hugo na antenie Telewizji Polsat. Nowy wizerunek postaci „Hugo” - „Agent Hugo”, zabawowy charakter promocji oraz gadżety, które można znaleźć w paczkach – hoppersy, mają zachęcać do zakupu chrupek i chipsów Hugo. Aby wziąć udział w promocji należy wysłać zgłoszenie zawierające 5 foliowych opakowań hoppersów. Losowania nagród odbywają się co tydzień. Promocja będzie komunikowana na opakowaniach, poprzez materiały POS oraz spoty reklamowe i billboardy sponsorskie w telewizji.
Na potrzeby akcji agencja Peppermint przygotowała 2 spoty reklamowe, 3 wersje billboardów sponsorskich, a także materiały POS (m.in. plakaty, paski promocyjne na opakowaniach, plansze do gry w hoppersy), które umieszczone zostały w punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju. The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. jako producent chrupek i chipsów Hugo jest sponsorem głównym programu „Hugo” emitowanego w Telewizji Polsat. Na antenie programu ogłaszani będą również laureaci nagród w poszczególnych losowaniach.
Podczas promocji w paczkach chrupek i chipsów Hugo młodzi konsumenci mogą znaleźć hoppersy - skaczące gadżety, które służą również do zabawy i rywalizacji z przyjaciółmi. Motywy graficzne hoppersów oparte zostały na grze komputerowej „Agent Hugo”. Na okres mundialu wprowadzona zostanie specjalna, mundialowa edycja hoppersów z motywami charakterystycznymi dla wszystkich drużyn biorących udział w rozgrywkach. W tym czasie również nagrodą w loterii będą również dmuchane fotele w kształcie piłki nożnej. W gazetce „Świat przygód z Hugo” oraz multipakach produktów Hugo, będzie można znaleźć specjalnie zaprojektowane plansze do gry w hoppersy.
Agencja Peppermint współpracuje z The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. już od roku w zakresie obsługi marki „Hugo” – czyli od momentu jej wprowadzenia na rynek.
Dołącz do dyskusji: Promocja nowej kategorii produktów Hugo