Primetime - rozwiązanie do umieszczania reklam w treściach wideo od Adobe (wideo)
Firma Adobe przedstawiła rozwiązanie o roboczej nazwie Project Primetime do publikowania treści wideo i umieszczania w nich reklam na różnych platformach.
Adobe informuje, że zaprezentowane rozwiązanie do tworzenia i dostarczania cyfrowych materiałów wideo umożliwi umieszczanie reklam w filmach wideo przeznaczonych dla urządzeń mobilnych udostępnianych przez internet.
Primetime umożliwia stworzenie jednego środowiska pracy, które łączy technologie transmisji strumieniowej Adobe, zabezpieczenia treści oraz narzędzia do analizy i optymalizacji z przejętą niedawno przez firmę platformą reklam wideo Auditude. Reklamy są umieszczane w materiałach odtwarzanych liniowo, na żywo lub na żądanie, w różnych urządzeniach mobilnych. Integralnym elementem rozwiązania Primetime jest pakiet Adobe Digital Marketing Suite.
W pierwszej fazie Adobe udostępnia Primetime Highlights - rozwiązanie do publikowania treści wideo, składające się z edytora wideoklipów opartego na dostępie przez stronę internetową, zintegrowanego z platformą reklamową Adobe Auditude. Wideoklipy można udostępniać za pośrednictwem odtwarzacza wideo Adobe wbudowanego w aplikację mobilną lub stronę WWW.
Wydawcy treści wideo mogą obecnie rozpocząć publikowanie wideoklipów na iPadach, a inne platformy mają być obsługiwane jeszcze w tym roku.
Rozwiązanie Primetime będzie dostępne w 2012 r. z obsługą systemów operacyjnych Windows, Mac OS, Apple iOS, Google Android, Samsung Smart TV i innych platform. Poszczególne produkty i technologie wchodzące w jego skład będą nadal dostępne odrębnie.
Dołącz do dyskusji: Primetime - rozwiązanie do umieszczania reklam w treściach wideo od Adobe (wideo)