Polacy lubią słodkości
Przeważająca część konsumentów przekąsek (79%) sięga po obydwa rodzaje, 20% sięga jedynie po słodkie, a 1% je tylko słone i nie miesza ich ze słodkimi.
Wyniki badania Snack Panel pokazują także, że w zależności od wieku zmieniają się nasze upodobania smakowe. Z porównania konsumentów w poszczególnych grupach wiekowych wynika, że przekąski słodkie mają więcej zwolenników wśród osób starszych, szczególnie w wieku 35-55 lat. W grupie konsumentów w wieku 10-12 lat odnotowany został natomiast najwyższy udział aktów konsumpcji przekąsek słonych (21%).
Z badania Snack Panel wynika ponadto, że częstotliwość spożywania przekąsek słodkich jest większa niż przekąsek słonych (jeżeli za 100% przyjmiemy wszystkie przypadki konsumpcji przekąsek to udział konsumpcji przekąsek słodkich stanowi 83%, a przekąsek słonych tylko 17%).
Inne
Dołącz do dyskusji: Polacy lubią słodkości