Podział działów w Polymus BTL
Z początkiem maja nastąpiły zmiany w strukturze organizacyjnej Polymus BTL
Z początkiem maja nastąpiły zmiany w strukturze organizacyjnej Polymus BTL. Ostatecznie podzielono dział eventów oraz dział promocji sprzedaży i merchandisingu na dwa niezależnie funkcjonujące departamenty. Ostateczne wyodrębnienie nowych struktur w Polymus BTL ma związek z pogłębianiem się specjalizacji obu działów, co z kolei jest wynikiem rosnących potrzeb Klientów zainteresowanych kompleksową i bardzo specjalistyczną obsługą ze strony agencji.
Stanowisko dyrektora nowopowstałego działu field marketingu objęła Olga Bieńkowska-Gaweł, natomiast funkcję dyrektora działu eventów piastuje nadal Dorota Gomółka.
Olga Bieńkowska-Gaweł karierę zawodową rozpoczynała w 1996 roku w agencji reklamowej BBDO jako asystent dyrektora w dziale produkcji filmowej. Następnie, pracowała przez kilka lat w Agencji Promocji Jet jako Account Manager, a następnie ponad dwa lata na stanowisku Account Director. W roku 2003 dołączyła do zespołu Polymus BTL.
Olga ukończyła wydział Politologii, Nauk Społecznych i Resocjalizacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe o kierunku marketing i zarządzanie w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie.
Dorota Gomółka, dyrektor działu eventów i wydarzeń specjalnych, z branżą reklamową związana jest od pięciu lat. Dwa lata pracowała w Agencji Promocji Jet jako Account Executive, rok w Agencji Reklamowej Ellipse na stanowisku Account Manager, od trzech lat w Polymus BTL. Dorota ukończyła wydział Nauki Społecznych na Uniwersytecie Warszawskim.
Wśród najważniejszych Klientów działu field marketingu znajdują się firmy: PTC Era, Hewlett-Packard, Reckitt Benckiser, Wyborowa S.A., czy Samsung Elecronics. Dział eventów obsługuje obecnie min. PTC Era, Samsung Electronics oraz Brauunion.
Dołącz do dyskusji: Podział działów w Polymus BTL