Piotr Kaliński szefem działu digital w Burdzie
Burda Media Polska utworzyła dział digital, który odpowiadać będzie za rozwój projektów internetowych spółki. Jego szefem został Piotr Kaliński.
Trzon nowego zespołu stanowią product ownerzy. Każdy z nich odpowiada za merytoryczny i biznesowy rozwój powierzonego produktu internetowego.
Project managerem w dziale została Adam Jędrzejczak. Stanowisko product ownera Elle.pl objęła Marta Kowalska, product ownerem blog.InStyle.pl została Agnieszka Wróbel, a product ownerem polska-gotuje.pl - Marta Kornak.
Piotr Kaliński związany wcześniej z firmą HolidayCheck, gdzie jako business development manager zajmował się prowadzeniem zarówno polskich jak i międzynarodowych projektów online. Kaliński ma także doświadczenie w tworzeniu produktów e-commerce oraz rozwoju kooperacji ze strategicznymi partnerami. W przeszłości pracował też m.in. w firmie Pijalnie Czekolady Wedel.
Adam Jędrzejczak dotąd pracował w HolidayCheck, Marta Kowalska była redaktor prowadzącą Elle.pl, Agnieszka Wróblewska pracowała w Agorze, zaś Marta Kornak była związana z Treehouse - spółka córką grupy Burda.
Do września ub.r. za projekty internetowe Burdy odpowiadał Michał Adamczyk, który piastował funkcję online & mobile publishing directora. Obecnie pracuje on w G+J Polska (więcej na ten temat).
Hubert Burda Media jest wydawcą takich serwisów internetowych jak elle.pl, chip.pl, crn.pl, mojpieknyogrod.pl, polskagotuje.pl,przyslijprzepis.pl; burda.pl, blog.instyle.pl.
Dołącz do dyskusji: Piotr Kaliński szefem działu digital w Burdzie