Duże zmiany w Burdzie. Odchodzi dyrektor zarządzająca, która pracowała tam 17 lat
Agnieszka Wicher-Szczesna, dotychczasowa dyrektor zarządzająca segmentu Luxury&Lifestyle&Travel, rozstaje się z Burda Media Polska – ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Nadzór nad portalami i magazynami zarządzanymi przez nią przejmą bezpośrednio prezes i wiceprezes spółki.
Bezpośredni nadzór z ramienia zarządu firmy nad segmentem Digital Media obejmie Maciej Klepacki, CEO i prezes Burda Media Polska. W skład tego segmentu wchodzą portale: Polki.pl, Kobieta.pl, Przyslijprzepis.pl, Mojegotowanie.pl, Gotujmy.pl i Mamotoja.pl oraz wszystkie działy i centra kompetencji cyfrowych: technologia, online inventory, traffic acquisition (SEO, SEM, Social), video hub.
Nadzór nad segmentem Luxury&Lifestyle&Travel obejmie z kolei Tomasz Jażdżyński, COO i wiceprezes Burda Media Polska. W jego skład wchodzą magazyny i portale marek takich jak: Elle, Elle Decoration, Glamour, Viva!, National Geographic & Traveler oraz serwisy Wizaz.pl i Party.pl.
Firma twierdzi, że zmiana nie wynika z przyczyn oszczędnościowych. - Burda Media Polska wprowadza zmiany w strukturze zarządzania segmentem mediowym, dostosowując swoje działania do zmieniającego się rynku i nowych wyzwań w obszarze cyfrowym. Celem zmian jest większa spójność w zarządzaniu kluczowymi segmentami oraz efektywne wykorzystanie kompetencji digital - podano w przesłanym Wirtualnemedia.pl komunikacie.
Agnieszka Wicher-Szczesna pracowała w firmie przez 17 lat
- Każdy kto pracuje w mediach wie jak intensywna dynamiczna, a jednocześnie pasjonująca i dająca ogrom satysfakcji jest to branża. Rozwój najlepszego na rynku kobiecego portfolio marek luksusowych Burda Media Polska, po procesie integracji z Edipresse Polska, to jeden z wielu projektów, którymi zarządzałam. Zawsze będą trzymać kciuki za zespoły, z którymi miałam przyjemność pracować i dalszy rozwój tych fantastycznych brandów. Przede mną nowy rozdział zawodowy - mówi Wirtulanemedia.pl Agnieszka Wicher-Szczesna.
Wicher-Szczesna dyrektor zarządzającą segmentu Luxury&Lifestyle&Travel została w 2022 roku, gdy Burda kupiła wydawnictwo Edipresse Polska. W tej firmie pracowała od 2007 roku, jako m.in. członek zarządu i dyrektor zarządzająca multimedialnej platformy people, glossy, style & beauty czy dyrektor promocji. Wcześniej była związana z Bauerem.
Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w Burdzie. Odchodzi dyrektor zarządzająca, która pracowała tam 17 lat