Monika Ceglińska-Maciak na nowym stanowisku w Burda Media Polska
Monika Ceglińska-Maciak objęła nowo utworzone stanowisko strategy, ad product and Content Studio director w strukturze biura reklamy Burda Media Polska. Odchodzi Michał Wojak.
Monika Ceglińska-Maciak będzie odpowiadała za strategię i politykę reklamową, rozwój produktu reklamowego oraz zespół realizacyjny kampanii komercyjnych raportując bezpośrednio do Michała Helmana, chief commercial officera.
Posiada wieloletnie doświadczenie pracy w mediach i reklamie. Zdobywała je pracując w czołowych agencjach mediowych (Starcom, Media Direction OMD, MediaCom) i firmach digitalowych (K2), na różnych stanowiskach: od media planera do dyrektora strategii digitalowych.
Z firmą Burda Media Polska (a wcześniej z Edipresse Polska) związana jest od roku 2017, gdzie pełniła funkcję szefa zespołu realizacji (Head of Project Management), następnie osoby odpowiedzialnej za rozwój produktu reklamowego i politykę cenową reklam.
- Monika wielokrotnie udowodniła, że rozumie potrzeby biznesowe i komunikacyjne klientów reklamowych, i potrafi je przełożyć na konkretne, efektywne rozwiązania mediowe. Jestem przekonany, że Moniki doświadczenie i umiejętność współpracy z interesariuszami wpłynie na jeszcze wyższą jakość usług reklamowych świadczonych przez Burda Media Polska – mówi Michał Helman.
Michał Wojak, który dotychczas pełnił funkcję dyrektora Content Studia z końcem stycznia 2025 kończy współpracę z Burda Media Polska. Stanowisko to zajmował od jesieni ub.r.
Dołącz do dyskusji: Monika Ceglińska-Maciak na nowym stanowisku w Burda Media Polska
Pamiętam, jak za starych czasów w Edi nie przebierała w słowach i nie zwracała uwagi na reakcję podwładnych bo z góry jej przyklaskiwali na to a ryba się od głowy psuje przecież.
Teraz w budzie jest HR na innym poziomie, w Edi tego nie mieli. Współczuje tym bardziej wrażliwym, co z nią będą pracować bezpośrednio, bo bedzie płacz i zgrzytanie zębów.