Burda Media Polska z dyrektor zarządzającą ds. digital
Nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej ds. digital w Burda Media Polska objęła Nino Dżikija. Wcześniej pracowała m.in. w Grupie naTemat, Wirtualnej Polsce i własnej agencji Natives.
Nino Dżikija w Burda Media Polska będzie odpowiadać za rozwój digitalowego portfolio wydawnictwa, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów wchodzących w skład segmentów women & food: Kobieta.pl, Polki.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl, Przyslijprzepis.pl, Mojegotowanie.pl. Zarządzane przez nią zespoły będą wspierać także serwisy: Elle.pl, Glamour.pl, Viva.pl, National-geographic.pl, Wizaz.pl i Party.pl będące częścią multimedialnych segmentów luxury, lifestyle & travel.
– Nino dołącza do naszego zespołu zarządzającego wnosząc swoje bogate doświadczenie digitalowe z obszaru moda i uroda, kulinaria oraz zdrowie i parenting. To od zawsze kluczowe dla Burda Media kategorie tematyczne w Internecie, w których mamy ambicje rosnąć szybciej niż rynek – podkreśla w komunikacie Maciej Klepacki, CEO Burda Media Polska.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Głównymi zadaniami Nino Dżikiji będzie rozwój działań w obszarze contentowym i produktowym, centralizacja działań w obszarze pozyskania ruchu internetowego oraz wsparcie monetyzacji produktów z digitalowego portfolio firmy. Nowa dyrektor będzie raportować bezpośrednio do Macieja Klepackiego.
Do struktur pracujących bezpośrednio z dyrektor zarządzającą ds. digital dołączą zespoły odpowiedzialne w Burda Media Polska za obszary: SEO, social media, traffic & online inventory, ad grid oraz video Hub, dotychczas znajdujące się w różnych pionach firmy.
– Wierzę, że zarówno centralizacja kluczowych kompetencji cyfrowych w firmie w ramach jednego zespołu digital, a także wsparcie przez ten zespół naszych strategii contentowych i produktowych realizowanych w segmentach multimedialnych są jednymi z ważniejszych zmian w zarządzaniu naszym portfolio mediowym w 2025 roku, szczególnie w przypadku marek i produktów wyłącznie digitalowych – dodaje Klepacki.
– Cieszę się, że dołączam do Grupy w chwili bezprecedensowych zmian na rynku digital, które zmieniają całokształt mediów w Polsce i na świecie. Lista wyzwań, przed którymi stoją wydawcy internetowi, jest długa i wszystkim znana. Gdy patrzę na nią, widzę jednak szansę na nowe źródła rozwoju i obietnicę niesamowitej przygody – podkreśla Nino Dżikija.
W ostatnich latach Nino Dżikija prowadziła własną agencję Natives specjalizującą się w doradztwie w obszarze SEO, social media, strategiach contentowych oraz analityce internetowej.
W latach 2017-2023 była związana z Wirtualną Polską, m.in. jako redaktor naczelna segmentu biznes, technologia i motoryzacja, head of product innovation oraz head of lifestyle. Na tym ostatnim stanowisku odpowiadała za strategię rozwoju i wyniki finansowe serwisów WP Kobieta, WP abczdrowie, Parenting.pl, Pyszności.pl, Pudelek i WP Film.
W latach 2015-17 pracowała w Grupie NaTemat.pl jako redaktor naczelna inn:Poland. Wcześniej przez pięć lat była dziennikarką działu zagranicznego „Dziennika Gazety Prawnej”.
Roszady w Burda Media Polska
Pod koniec 2024 roku z Burda Media Polska po 17 latach pracy rozstała się Agnieszka Wicher-Szczesna, dyrektor zarządzająca segmentu luxury, lifestyle & travel. Nadzór nad portalami i magazynami z tego pionu przejęli wówczas bezpośrednio prezes i wiceprezes wydawnictwa.
Z kolei Monika Ceglińska-Maciak objęła nowo utworzone stanowisko strategy, ad product and Content Studio director w biurze reklamy Burda Media Polska.
Dołącz do dyskusji: Burda Media Polska z dyrektor zarządzającą ds. digital