Paralotna wypromowała lidera
Nikon w pod koniec 2004 roku bardzo wyraźnie zwiększył swoje udziały w rynku aparatów cyfrowych
Wzrost ten to 18 % udziału ilościowego w rynku aparatów cyfrowych - panel GFK, okres październik listopad. Ponieważ Nikon stał się pierwszą wśród firmą fotograficznych, agencja reklamowa Paralotna przygotowała kampanie „Kolor Lidera” mająca na celu poinformowanie branży fotograficznej i IT o odniesionym sukcesie.
Kampania rozpocznie się w lutym w pismach fotograficznych.
Działania reklamowe prowadzone są w prasie fotograficznej, branżowej: Foto, Foto Kurier i Pozytyw, Fotografia Cyfrowa, CRN.
Czas trwania kampanii: luty 2005
Klient: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka Bischoff
Agencja: Edyta Michalak, Radek Maciorowski
Kreację przygotował: Michał Holewjusz.
Dołącz do dyskusji: Paralotna wypromowała lidera