Option One dla Nestle Aquarel i Nałęczowianki
Zakończyła się ogólnopolska akcja marketingowa dla detalistów
Zakończyła się ogólnopolska akcja marketingowa dla detalistów, organizowana na zlecenie ESI Polska przez Option One - agencję Sales & Marketing Services. Jej celem było dotarcie do jak największej ilości sklepów detalicznych w Polsce i wprowadzenie do sprzedaży nowej marki wody ESI - Nestle Aquarel.
Przedstawiciele Option One instalowali również w punktach sprzedaży materiały POS informujące o prowadzonej dla marki Nałęczowianka dużej promocji konsumenckiej "Diamentowa promocja - sms'y z wody prosto po nagrody!"
"Akcja zakończyła się dużym sukcesem" - mówi Katarzyna Orlińska, Project Manager Option One. "Zarządzany przez nas zespół 100 Przedstawicieli Handlowych dotarł z informacją sprzedażową i materiałami promocyjnymi Nestle Aquarel oraz Nałęczowianki do ponad 13 000 najważniejszych sklepów detalicznych w kraju. Z uwagi na trwający sezon letni istotne było, aby akcja przeprowadzona była w jak najkrótszym czasie. Udało się to dzięki opracowanemu przez nas systemowi motywacyjnemu dla Przedstawicieli - ich intensywna praca spowodowała, że cały projekt zamknięty został w czasie zaledwie 2 tygodni! Dla klienta ważny był również fakt, że niemal we wszystkich odwiedzonych punktach udało się zainstalować drukowane materiały promocyjne, z reguły przecież dość niechętnie widziane przez właścicieli i kierowników sklepów."
Dołącz do dyskusji: Option One dla Nestle Aquarel i Nałęczowianki