Majonez Kielecki reklamowany przed Wielkanocą jako "tradycyjnie doskonały"
Agencja mediowa One House ponownie odpowiada za planowanie i zakup mediów do kampanii Majonezu Kieleckiego. Tym razem do kampanii pod hasłem “Tradycyjnie doskonały”.

Kampania, która potrwa do 18 kwietnia ma na celu wsparcie sprzedaży produktu w jednym z kluczowych okresów – przed świętami Wielkanocnymi.
W ramach działań agencja mediowa One House realizuje zakup i planowanie mediów, koncentrując się na 8-sekundowych billboardach sponsorskich w telewizji.
– To już jedenasta kampania telewizyjna Majonezu Kieleckiego, którą realizujemy w ramach naszej współpracy. Cieszymy się, że możemy po raz kolejny wspierać tak kultową markę w strategicznym okresie sprzedażowym. Nasze doświadczenie i znajomość rynku pozwalają na efektywne planowanie działań, które realnie przekładają się na wyniki – mówi Marcin Piecewicz, CEO Grupy One House.
Dołącz do dyskusji: Majonez Kielecki reklamowany przed Wielkanocą jako "tradycyjnie doskonały"