Milka zachęca do kultywowania wielkanocnych tradycji
Milka, marka słodyczy czekoladowych na polskim rynku, wystartowała z kampanią wielkanocną. Na konsumentów czekają liczne niespodzianki oraz konkurs z nagrodami dla całej rodziny.

Po raz kolejny marka Milka zorganizowała nową edycję akcji Wielkanocne Szukajki.
Tegoroczna edycja odbyła się w sklepach sieci Carrefour, w których marka ukryła czekoladowe jajeczka.
Milka x Carrefour
Tegoroczna akcja Wielkanocne Szukajki Milka została przeniesiona na teren całej Polski, dzięki czemu jeszcze więcej osób może wziąć udział w zabawie. Czekoladowe słodkości Milka – jajeczka i króliczki – zostały poukrywane w różnych rozpoznawalnych miejscach w Polsce.
Wskazówki, gdzie ich szukać, regularnie umieszczane są na dedykowanej stronie. Uczestnicy konkursu mogą szukać słodkości na wirtualnej mapie, poznając interesujące ciekawostki o miejscach, w których zostały ukryte. Dodatkowo, każdego dnia na uczestników czekają inspiracje do zorganizowania niezapomnianej, wielkanocnej zabawy w domu.
Akcja trwa do 21 kwietnia. Za opracowanie strategii marketingowej oraz realizację kampanii odpowiadają agencje Ogilvy Polska oraz event-factory.
Dołącz do dyskusji: Milka zachęca do kultywowania wielkanocnych tradycji