Okocim Mocne w telewizji
To hasło, obowiązuje niezmiennie i towarzyszy kampanii marki OKOCIM Mocne, która ruszyła 4 października
Jej filarem jest znany z letniej kampanii film reklamowy "Prawda", który obala pewne istniejące stereotypy myślenia i postrzegania rzeczywistości. Na tym tle jedynie prawdziwe pozostaje piwo Okocim Mocne.
Celem jesiennej kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki OKOCIM Mocne, a głównym przekazem filmu jest podkreślenie jedynego prawdziwego piwnego, mocnego smaku.
30 sekundowy spot emitowany będzie na antenach TVP, Polsatu i TVN.
Kampanię wesprą dodatkowe emisje w stacjach tematycznych: Discovery, Polsat Sport, TVN 24, TVN TURBO i Ale Kino.
Marka OKOCIM Mocne ma już dziesięcioletni rodowód. Została wprowadzona na rynek w 1994 roku, jako pierwsza w segmencie piw mocnych.
Klient: Carlsberg Okocim
Kreacja: Saatchi & Saatchi
Zakup mediów: Initiative Media
Media: TVP, TVN, Polsat, Discovery, Polsat Sport, TVN 24, TVN TURBO, Ale Kino.
Długość spotu: 30 sekund.
Dołącz do dyskusji: Okocim Mocne w telewizji