SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ofensywa Providenta

Pod hasłem 'Z Wami od 10 lat' ruszyła właśnie nowa kampania wizerunkowa firmy Provident.

Kampania wizerunkowa jest odpowiedzią na dwie kluczowe potrzeby firmy: biznesową,  wynikającą z rozszerzenia oferty Providenta o nowe produkty, a co się z tym wiąże zmianą tożsamości firmy jako organizacji oraz komunikacyjną, która wynika z dziesięcioletniej obecności firmy na polskim rynku - podano w komunikacie.

Kampania wizerunkowa będzie realizowana w oparciu o trzy kanały komunikacyjne: telewizja, internet, imprezy integracyjne dla 16 tysięcy pracowników i przedstawicieli firmy.

Film reklamowy, który jest emitowany w telewizji TVN, TVN 24 i TVN Style od połowy czerwca do końca listopada. Film jest emitowany w blokach reklamowych oraz, przed i po, wybranych programach publicystycznych takich jak np.: „ Fakty, Ludzie, Pieniądze”, „Bilans Tygodnia”. Spot ma charakter filmu korporacyjnego,  który prezentowany będzie w kilku wersjach czasowych : 8, 15 i  30 sekund oraz 1 i 3 minuty. Zdjęcia do filmu kręcono w Warszawie w scenerii nowoczesnych biur i siedzib firm finansowych oraz w lokalach własnych firmy. Film wyreżyserował do własnego scenariusza Igor Brejdygant. Operatorem był Jacek Knopp, a zakup mediów poprowadził Pan Media Western. Ta część kampanii wizerunkowej realizowana jest  z myślą o tzw. liderach opinii - szefach i pracownikach dużych firm, urzędnikach  ministerstw, parlamentarzystach, studentach i pracownikach akademickich.  Nowa kampania wizerunkowa skierowana do konsumentów jest właśnie w trakcie przygotowania. W mediach będzie można ją zobaczyć wczesną jesienią.

Strona internetowa www.10latprovident.pl, która  powstała z myślą o zaprezentowaniu firmy i jej dokonań szerszemu gronu odbiorców (w tym również klientom firmy). Na witrynie znajdują się aktualności związane z 10-leciem, informacje korporacyjne (zarząd spółki, partnerzy biznesowi, Provident jako pracodawca). Provident jest firmą bardzo zaangażowaną w działania społeczne i charytatywne.

Pikniki dla pracowników i przedstawicieli w regionach, będące częścią komunikacji wewnętrznej 10-lecia. Działania te mają też służyć budowaniu wizerunku firmy jako atrakcyjnego pracodawcy. To pierwsze na tę skalę działania integracyjne w historii firmy - imprezy odbędą się w 78 miastach, w których Provident na swoje biura. Weźmie w nich udział około 16 tysięcy pracowników i przedstawicieli firmy.

Dołącz do dyskusji: Ofensywa Providenta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl