Nowy wizerunek Storck w nowych mediach
Storck, producent słodyczy m.in. Merci, Mamby, Toffifee czy Werther's Original z okazji stulecia firmy wprowadził nowy system identyfikacji wizualnej
Prezentacja skierowana jest dla klientów strategicznych firmy Storck oraz dziennikarzy. Pokazuje historie firmy oraz grupy produktów. Założeniem prezentacji jest komunikacja marki Storck w kontekście poszczególnych marek handlowych. Uwzględniając przekaz wizerunkowy stworzone zostały w prezentacji również tapety, wygaszacze oraz krótka gra z możliwością zapisywania wyników on-line i porównywania ich z wynikami innych graczy.
Multimedia to świetny narzędzie tworzenia wizerunku firmy. Muzyka, obraz, interakcja powodują, że lepiej zapamiętujemy informacje, jak również łatwiej nam skonstruować komunikat w sposób odpowiadający założeniom kampanii. przekonuje Przemysław Fura managing partner NG Interactive. W przypadku Storcka mieliśmy ułatwione zadanie, ponieważ firma ta ma bardzo wyraźny wizerunek co znacznie ułatwia ustalenie celów i zadań
Prezentacja i gra została wykonana w technologii Flash. Za opracowanie struktury, scenariusza i treści prezentacji oraz jej zgodność ze strategią komunikacji odpowiedzialna była firma Sensors PR
Jest to kolejna prezentacja multimedialna stworzona przez NG Interactive. W przeciągu ostatnich trzech miesięcy powstały prezentacje dla Shell Polska, Polskiej Korporacji Targowej i Wydawnictwa Nowa Era.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy wizerunek Storck w nowych mediach