SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy Citroën Jumper

Firma Citroën Polska ruszyła z kampanią launchującą nowego Citroëna Jumpera.

Akcję direct marketingową nowego modelu przygotowała agencja marketingu baz danych Data Solutions.

Celem prowadzonych działań jest poinformowanie potencjalnych i obecnych Klientów o wprowadzeniu nowego modelu Citroëna oraz wzrost sprzedaży. Działania zaplanowane zostały do końca roku.

Akcja  ma charakter ogólnopolski i kierowana jest bezpośrednio do osób podejmujących decyzje o zakupie aut dostawczych w małych i średnich firmach. Motywem przewodnim akcji jest wprowadzenie na rynek nowego Citroëna Jumpera, dostępnego teraz dodatkowo w serii limitowanej oraz specjalna oferta przygotowana na pozostałe modele dostawcze z gamy samochodów Citroën tj.: Berlingo Van, C2 Van oraz C3 Van. Celem prowadzonych działań jest poinformowanie Klientów o wprowadzeniu na rynek nowego Citroena Jumpera, przekazanie sieci dealerskiej bezpośrednich kontaktów do decydentów zainteresowanych ofertą i wzrost sprzedaży modeli dostawczych wśród obecnych oraz potencjalnych Klientów Citroën Polska.

W ramach akcji Data Solutions przygotowała strategię działań, opracowała bazę danych, odpowiedzialna był również za kreację materiałów mailingowych oraz
e-malingowych. Agencja dodatkowo przygotowała platformę extranetową, która posłuży wymianie danych pomiędzy agencją a siecią dealerską.

To już kolejna akcja agencji Data Solutions, której celem jest wsparcie sprzedaży gamy modeli samochodów dostawczych w Polsce. Równolegle do działań direct marketingowych prowadzona jest kampania telewizyjna i prasowa przygotowana przez agencję Euro RSCG pod hasłem: ”Nowy Citroën Jumper. Twoje zyski pójdą w górę!”.

Według Instytutu Samar monitorującego rynek motoryzacyjny, rynek samochodów dostawczych w Polsce w tym roku odnotował jeden z najlepszych wyników sprzedażowych. Tegoroczna sprzedaż skumulowana w wysokości 21 tys. 219 sztuk jest o 9,7% większa niż rok temu. Spośród 19 marek oferowanych na polskim rynku aż 13 odnotowało wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Dołącz do dyskusji: Nowy Citroën Jumper

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl