Nowy broker tablic wielkoformatowych
Od początku stycznia 2004 roku rozpoczęła działalność CMS
Tablice wielkoformatowe to od kilku lat najprężniej rozwijający się segment rynku polskiej reklamy zewnętrznej. W porównaniu do segmentu tablic standardowych ( 12 m.kw ) rynek ten jest pięć razy mniejszy ilościowo a przynosi większe dochody już od 2001 roku. Z danych publikowanych przez firmę Media Watch zajmującą się monitoringiem wydatków na reklamę zewnętrzną wynika, że w latach 2000 - 2002 nastąpił systematyczny spadek wydatków na kampanie na sieci 12 m.kw. : od 366 830 000 zł w roku 2000 do 221 200 000 zł w roku 2002 a więc praktycznie o 40% na przestrzeni 2 lat. Momentem przełomowym był dla rynku rok 2001, kiedy wydatki na wielki format przekroczyły wydatki na sieci 12 m.kw. o ponad 10 milionów zł. W roku 2002 różnica ta wyniosła już prawie 30 milionów zł.
Firma CMS jest spółką zależną Cityboard Media. Firma działa od 1998 roku, poprzednio jako Mammut-Board Sp. z o.o. . Wraz z podwyższeniem kapitału zakładowego z dniem 1 grudnia 2003 nastąpiła rejestracja spółki jako Cityboard Media Services.
Inne
Dołącz do dyskusji: Nowy broker tablic wielkoformatowych