SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe opakowania Karmi w wykonaniu Studio DN

Na rynku pojawił się nowy gatunek piwa Karmi - Karmi Poema di Caffe, produkowany przez Carlsberg Polska

Zadanie zaprojektowania nowego opakowania marki Karmi powierzono Studio DN Design Group, największej polskiej firmie specjalizującej się w projektowaniu opakowań oraz systemów identyfikacji wizualnej.

Karmi jest jedną z flagowych marek koncernu piwnego Carlsberg Polska, który zajmuje znaczące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim i produkuje znane z najwyższej jakości piwa: Carlsberg, Harnaś, Okocim, Okocim Palone, Kasztelan, Bosman, Piast.

Zasadniczym celem przy zmianie wizerunku Karmi było odświeżenie marki, mocniejsze podkreślenie jej kobiecości oraz takich walorów, jak: unikalny smak, wysoka jakość, lekkość oraz charakterystyczna ciemna barwa.

Odświeżenie opakowania przeprowadzone przez Studio DN ma za zadanie umocnić pozycję Karmi w segmencie piw smakowych. W ramach prac projektowych zmodernizowano logo Karmi, odświeżono obecne etykiety oraz zaprojektowano etykiety nowego gatunku Karmi a także opakowania zbiorcze dla obydwu wariantów Karmi. Ważnym elementem wpływającym na zmianę wizerunku marki Karmi jest projekt unikalnej, przezroczystej, wyrożniającej się butelki szklanej o pojemności 0,4 l. Skuteczność wdrożonych rozwiązań graficznych potwierdzono w badaniach konsumenckich.

Dołącz do dyskusji: Nowe opakowania Karmi w wykonaniu Studio DN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl