Nowe Aromaty do ciast Dr. Oetkera
Aromaty do ciast Dr. Oetkera o nowej recepturze, opartej na bazie oleju roślinnego.
Oprócz receptury zmienione zostało również opakowanie Aromatów. Teraz dostępne są w stabilnych, zakręcanych buteleczkach o większej pojemności – 9 ml. Buteleczki mają elegancki, smukły kształt oraz fantazyjną nakrętkę i etykietę w kolorze charakterystycznym dla danego smaku. Dr. Oetker oferuje siedem najpopularniejszych smaków: waniliowy, cytrynowy, pomarańczowy, śmietankowy, migdałowy, rumowy i arakowy - podano w komunikacie.
Dla Aromatów do ciast prowadzona jest kampania telewizyjna. Autorem spotu jest agencja reklamowa BBDO. Film ten jest nawiązaniem do konceptu spotu niemieckiego promującego grupę produktów - Artykuły do pieczenia. Koncept nosi nazwę : Kinderfragen - Dziecięce pytania i przedstawia produkty Dr. Oetkera postrzegane z perspektywy dziecka w kontekście pieczenia i użytkowania. Dzięki tej komunikacji firma Dr.Oetker pozycjonuje swoje produkty jako bliskie konsumentowi, budujące atmosferę rodzinnego ciepła, a sam aspekt pieczenia przedstawia jako okazję do wspólnego spędzania czasu.
Kampania rozpoczęła się 17 marca i potrwa do 13 kwietnia. Będzie prowadzona równolegle dla innych Artykułów do pieczenia: Sernixu i Drożdży instant, również z wykorzystaniem spotu Dziecięce pytania 30". Stacje objęte kampanią to: TVP, TVN, Polsat, Tele 5 i Puls.
Za zakup mediów odpowiada Media Direction OMD, działania PR prowadzi agencja Lighthouse Consultants.
Dołącz do dyskusji: Nowe Aromaty do ciast Dr. Oetkera