Nowa jakość na rynku reklamy zewnętrznej
Outdoor Research wprowadza nową jakość do badań reklamy zewnętrznej
Emerging Analysis, większościowy akcjonariusz firm Gemius S.A. oraz I Metria S.A., stworzył nową agencję badawczą, specjalizującą się w badaniach reklamy zewnętrznej - Outdoor Research Sp. z o.o.. Nowa spółka powstała poprzez wydzielenie działu badań outdooru z I Metrii.
Jako pierwsza niezależna agencja badawcza specjalizująca się w badaniach reklamy zewnętrznej, Outdoor Research wprowadza na rynek pakiet produktów opartych o specjalistyczną wiedzę oraz własną technologię. Oferta skierowana jest do firm wykorzystujących outdoor w działaniach promocyjnych, tj. reklamodawców chcących efektywniej wykorzystywać ten nośnik, do domów mediowych planujących kampanie dla swoich Klientów oraz do wszystkich operatorów, którzy chcą oferować klientom usługi o jakości potwierdzonej niezależnymi badaniami.
Oferta Outdoor Research to wynik ponad rocznej pracy działu outdooru w I Metrii oraz spółki matki - Emerging Analysis. "Outdoor Research powstał, ponieważ mieliśmy mnóstwo sygnałów, że rynek szuka wiarygodnych, niezależnych badań outdooru," powiedział Chris Modzelewski, prezes Emerging Analysis Corporation. "Tak jak w przypadku badań Internetu, wiarygodne badanie medium out-of-home i zapewnienie klientom odpowiedniej jakości rozwiązań wymaga specjalistycznej wiedzy i zaawansowanych technologii. Przez ostatni rok inwestowaliśmy znaczne środki najpierw w zbudowanie a następnie w testowanie wyniku naszej pracy. Wyniki są naprawdę imponujące."
Dołącz do dyskusji: Nowa jakość na rynku reklamy zewnętrznej