SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa jakość na rynku reklamy zewnętrznej

Outdoor Research wprowadza nową jakość do badań reklamy zewnętrznej

Emerging Analysis, większościowy akcjonariusz firm Gemius S.A. oraz I Metria S.A., stworzył nową agencję badawczą, specjalizującą się w badaniach reklamy zewnętrznej - Outdoor Research Sp. z o.o.. Nowa spółka powstała poprzez wydzielenie działu badań outdooru z I Metrii.

Jako pierwsza niezależna agencja badawcza specjalizująca się w badaniach reklamy zewnętrznej, Outdoor Research wprowadza na rynek pakiet produktów opartych o specjalistyczną wiedzę oraz własną technologię. Oferta skierowana jest do firm wykorzystujących outdoor w działaniach promocyjnych, tj. reklamodawców chcących efektywniej wykorzystywać ten nośnik, do domów mediowych planujących kampanie dla swoich Klientów oraz do wszystkich operatorów, którzy chcą oferować klientom usługi o jakości potwierdzonej niezależnymi badaniami.

Oferta Outdoor Research to wynik ponad rocznej pracy działu outdooru w I Metrii oraz spółki matki - Emerging Analysis. "Outdoor Research powstał, ponieważ mieliśmy mnóstwo sygnałów, że rynek szuka wiarygodnych, niezależnych badań outdooru," powiedział Chris Modzelewski, prezes Emerging Analysis Corporation. "Tak jak w przypadku badań Internetu, wiarygodne badanie medium out-of-home i zapewnienie klientom odpowiedniej jakości rozwiązań wymaga specjalistycznej wiedzy i zaawansowanych technologii. Przez ostatni rok inwestowaliśmy znaczne środki najpierw w zbudowanie a następnie w testowanie wyniku naszej pracy. Wyniki są naprawdę imponujące."

Dołącz do dyskusji: Nowa jakość na rynku reklamy zewnętrznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl