'Nissan w rytmie Twista' - czyli Arteria dla Bakomy
Arteria we współpracy ze stacją 4fun.tv przygotowała promocję sprzedażową dla jogurtów Bakoma Twist pod hasłem 'Nissan w rytmie Twista'.
Mechanizm promocji opiera się na loterii promocyjnej. Udział w niej może wziąć każdy, kto zakupi jogurt Bakoma Twist w butelce 250g lub 400g w promocyjnym opakowaniu oraz prześle zgłoszenie w formie SMS z kodem z opakowania.
Promocja rozpoczęła się 12 czerwca 2006 r. i potrwa do 20 sierpnia 2006 r. - podano w komunikacie.
Nagrodami głównymi są 3 samochody Nissan Micra C+ C. Nagrody II stopnia to 70 rowerów marki Kross.
Podczas loterii odbędą się 3 losowania nagród głównych oraz 11 losowań nagród II stopnia. Wszystkie losowania będą miały miejsce w studiu telewizji 4fun.tv.
4fun.tv to pierwsza w Polsce interaktywna stacja, w której widzowie mają stały, bezpośredni wpływ na zawartość programową.
Współpraca z telewizją przy tego typu promocjach jest zupełną nowością na rynku. Dzięki temu zabiegowi wiarygodność loterii SMS-owych znacznie wzrasta.
Celem promocji jest wzrost sprzedaży jogurtów Bakoma Twist w grupie młodych, aktywnych kobiet i mężczyzn w wieku 20 – 49 lat. Arteria zajęła się przygotowaniem kreacji, zasad, konceptu oraz regulaminu promocji, przygotowaniem i złożeniem wniosków do Ministerstwa Finansów, uzyskaniem zgody na przeprowadzenie loterii i obsługą platformy SMS. Do jej zadań należy również zarządzanie korespondencją loterii oraz logistyką nagród. Arteria jest odpowiedzialna także za kontakty z dostawcami nagród i organizację losowań.
Dołącz do dyskusji: 'Nissan w rytmie Twista' - czyli Arteria dla Bakomy