Netia reklamuje „Nowe pakiety jak rakiety”
Netia rozpoczęła kampanię promującą ofertę pakietów telewizyjnych pod hasłem "Nowe pakiety jak rakiety".
Netia 6 lipca wprowadziła do sprzedaży nową gamę pakietów kanałów telewizyjnych, w zestawach ze stacjonarnym dostępem do internetu. Klienci mają do wyboru trzy warianty pakietów popularnych kanałów telewizyjnych, które zawierają: 79, 101 lub 184 pozycje.
Netia i nowe pakiety telewizji z internetem
W Netii zestawy usług TV z internetem do 300 Mb/s kosztują odpowiednio: 50 zł, 60 zł i 90 zł (w pierwszym miesiącu dostęp do pełnej oferty gratis). Każdy z zestawów można poszerzyć m.in. o liczne pakiety z treściami premium, dodatkowe dekodery (multiroom), GigaNagrywarkę oraz przyspieszyć internet aż do 1 Gb/s.
Najniższy z wariantów (79 kanałów) można też wzbogacić o pakiet dwóch kanałów Cinemax za 10 zł miesięcznie (w prezencie na 24 miesiące do dwóch wyższych wariantów).
Z kolei do najtańszego i środkowego wariantu można dokupić za 10 zł miesięcznie pakiet aż 12 kanałów dziecięcych, które wchodzą w skład najwyższego wariantu (ze 184 kanałami TV).
Oferta dodatkowych treści premium składa się z pakietów (koszt miesięczny): Eleven Sports (4 kanały) w cenie 10 zł, Polsat Sport Premium (2 kanały plus 4 serwisy PPV) za 20 zł, HBO HD (3 kanały) i HBO GO za 20 zł, Filmbox (5 kanałów) za 10 zł, Canal+ Prestige (8 kanałów) w cenie 50 zł oraz pakietu aż 6 kanałów z treściami dla dorosłych za 10 zł.
Ofertę telewizji z internetem uzupełnić można usługi mobilne (Netia Mobile) w wariantach od 1 do 3 kart SIM i cenie od 20 zł do 60 zł miesięcznie.
Sprzedaż nowych pakietów wspierać będą działania typu performance marketing w internecie oraz BTL. Hasło przewodnie, to „Nowe pakiety jak rakiety”, a w kreacji po raz kolejny pojawiają się świetliste stworzenia podobne do korników. Obsługą reklamową Netii zajmują się Scholz & Friends Warszawa i Vizeum.
W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2020 roku liczba usług TV w segmencie B2C Netii wzrosła o 12 tys. i na koniec marca wyniosła 249 tys. W ciągu roku liczba usług TV wzrosła o 15 proc.
Uwzględniając zaś usługi telewizyjne przypisane do pozostałych segmentów operacyjnych, w trakcie I kwartału br. Grupa Netia przekroczyła ćwierć miliona świadczonych usług TV (254 tys.). I kwartał 2020 roku był też okresem, w którym Grupa Netia wzmacniała trend wzrostowy w zakresie usług mobilnych (+ 4 tys., łącznie 150 tys. aktywnych subskrypcji Netia Mobile w obszarze B2C).
Dołącz do dyskusji: Netia reklamuje „Nowe pakiety jak rakiety”