„Naj” po relaunchu sprzedał się w liczbie 412 tys. egz.
Ponad 412 tys. egz. wyniosła sprzedaż pierwszego wydania „Naj” (Wydawnictwo Bauer) po przekształceniu pisma z miesięcznika w dwutygodnik i jego odświeżeniu - wynika z prognoz wydawcy.
Numer był w sprzedaży od 16 do 29 lipca br., ukazał się w nakładzie wynoszącym 500 tys., a jego promocyjna cena wynosiła 1 zł. Wspierany był także kampanią reklamową, która objęła telewizję, radio i prasę (działania promocyjne nadal trwają, więcej na ten temat).
Drugie wydanie „Naj” w częstotliwości dwutygodniowej jest w sprzedaży od 30 lipca br., także kosztuje 1 zł i ma półmilionowy nakład. Wydawca oczekuje, że dwutygodnik sprzedawać się będzie docelowo w liczbie ok 200 tys. egz., bo po okresie promocji ma mieć najwyższą cenę w segmencie.
„Naj” wydawany jest przez Bauera od wydania majowego (wcześniej należał do G+J Polska). Dotąd tytuł był miesięcznikiem, a jego średnia sprzedaż ogółem w pierwszych czterech miesiącach br. wyniosła 72 034 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: „Naj” po relaunchu sprzedał się w liczbie 412 tys. egz.