mPunkt ruszył z kampanią reklamowa C60
Od 6 lutego ruszyła ogólnopolska kampania produktowa Siemensa C60 połączona z promocją w sieci mPunkt - partnera Plus GSM w Polsce
Spoty emitowane są w TVN, TVP 1, TVP 2, TVN 7, TVP 3, Polsacie i TV4. Kampania telewizyjna potrwa dwa tygodnie.
Spoty zachęcają do odwiedzenia salonów mPunktu i skorzystania z wyjątkowej okazji, jaką stwarza nowa oferta promocyjna. "Promocja Plecak" oferuje klientom mPunktu niepodzielne zestawy: telefon Siemens C60, z aktywacją w sieci Plus GSM i abonamentem 0 zł. Dodatkową atrakcją jest możliwość włączenia do powyższego zestawu, praktycznego plecaka miejskiego w kolorach mPunktu za symboliczną złotówkę.
Główną grupę docelową stanowią ludzie młodzi, aktywni, podróżujący, ale pozostający w stałym kontakcie telefonicznym. Twórcom promocji zależało na dotarciu do ludzi "młodych" duchem.
Również projekt plecaka jest opracowany w taki sposób, by spełniać oczekiwania aktywnych posiadaczy telefonów komórkowych. Plecaki posiadają m.in.: wewnętrzną i zewnętrzną kieszonkę na telefon oraz wycięcie na zestaw słuchawkowy.
Promocja rozpoczęła się 3 lutego 2004 r. Potrwa do wyczerpania zapasów, jednakże nie później, niż do końca lutego 2004 r.
Mechanizm promocji oraz projekt plecaków opracował Dział Marketingu i Produktu mPunkt we współpracy z Agencją Mediafocus. Agencja zaproponowała również media wykorzystane w kampanii..
Inne
Dołącz do dyskusji: mPunkt ruszył z kampanią reklamowa C60