Microsoft ropoczyna kampanie wizerunkowa
Rozpoczeła się kampania wizerunkowa "Twój Potencjał. Nasza Pasja" firmy Microsoft
"Twój Potencjał. Nasza Pasja" to hasło, pod którym rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy Microsoft. Jej zasadniczym celem jest budowanie wizerunku firmy, która poprzez oferowane rozwiązania pomaga ludziom w realizowaniu ich możliwości i potencjału twórczego. Spoty reklamowe o czasie 30", 20'' i 15'' będą obecne na kanałach TVP1, TVP2, TVN oraz TVN 24. Kreację przygotowaną przez McCann Ericson zaadoptował polski oddział koncernu, zakup czasu antenowego powierzono Universal McCann. Kampania rozpoczęła się we wrześniu i potrwa do czerwca 2005r.
"Twój Potencjał. Nasza Pasja" jest pierwszą kampanią telewizyjną firmy Microsoft emitowaną w Polsce. Dotychczas byliśmy obecni reklamowo w wielu mediach, jednak nigdy na taką skalę. Kampania spina klamrą wszystkie nasze działania wizerunkowe w tym roku finansowym. Jej przesłanie stanowi wyraz naszej misji - jesteśmy firmą innowacyjną, leaderem technologicznym, który tworząc oprogramowanie umożliwia ludziom realizowanie ich pasji i odkrywanie potencjału, który posiada każdy człowiek" - mówi Barbara Napiórkowska, Dyrektor działu Business and Marketing Organization.
Celem kampanii jest budowanie wizerunku firmy, która umożliwia ludziom pełne wykorzystanie ich naturalnych zdolności i umiejętności za pośrednictwem różnorodnych środków, także technicznych. Poprzez sceny przestawiające bliskie ludziom sytuacje, spoty mają budować pozytywny i emocjonalny związek odbiorcy z Microsoft.
"Naszym nadrzędnym założeniem było trafienie do jak najszerszego grona odbiorców. Dzięki starannej konstrukcji obrazu staraliśmy się powiedzieć, że tak naprawdę, to czy realizujemy własne cele, marzenia i wizje, nie zależy wyłącznie od naszych wrodzonych umiejętności." - mówi Barbara Napiórkowska, Dyrektor działu Business Marketing Organization w Microsoft.
Grupą docelową są mieszkańcy miast powyżej 100 tyś, w wieku 20-44 lata z wykształceniem średnim i wyższym. Kampania ma charakter ciągły, wyrażający się niską intensywnością spotów. W trakcie zakupu mediów, zadbano o jakościowy dobór programów i otoczenia reklamowego, umiejscawiając spoty głównie przy programach o charakterze informacyjnym.
Dołącz do dyskusji: Microsoft ropoczyna kampanie wizerunkowa