Michał Hucał nowym członkiem zarządu ds. marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ i UF
Michał Hucał dołączył do zarządu Nationale-Nederlanden Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie oraz Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe, obejmując stanowisko członka zarządu ds. marketingu. Zastąpił Jana Zimowicza, który złożył rezygnację.
Michał Hucał będzie odpowiedzialny za obszar marketingu Nationale-Nederlanden i rozwój oferty produktowej, m.in. w zakresie obsługi klientów w oparciu o nowe technologie. Dodatkowo będzie odpowiadał za budowanie strategicznych partnerstw w bancassurance w oparciu o nowy model współpracy, rozwój oferty Nationale-Nederlanden poprzez kanały zdalne, jak również oddziały banków. Podjęte działania mają umocnić pozycję firmy w tym sektorze.
- Poprzez tę nominację wzmacniamy nasze kompetencje w zakresie tworzenia innowacyjnych rozwiązań, wykorzystujących Internet oraz technologie mobilne. Poza tym wieloletnie doświadczenia Michała Hucała w obszarze bancassurance pozwolą na dalszy rozwój Nationale-Nederlanden w tym kanale - mówi Wojciech Sass, prezes Nationale-Nederlanden.
Michał Hucał z sektorem usług finansowych jest związany od 12 lat. Dotychczas pracował w Alior Bank, ING Bank oraz Bank BPH, odpowiadał m.in. za zarządzanie ofertą produktową, marketing bezpośredni, partnerstwa strategiczne, jak również implementację rozwiązań w obszarze bankowości mobilnej, internetowej i technologii CRM mających na celu usprawnienie procesów w zakresie obsługi klientów. W ostatnich latach pełnił także funkcję wiceprezesa Alior Banku.
Na stanowisku członka zarządu ds. marketingu Hucał zastępuje Jana Zimowicza, który złożył rezygnację.
Dołącz do dyskusji: Michał Hucał nowym członkiem zarządu ds. marketingu w Nationale-Nederlanden TUnŻ i UF