Nationale-Nederlanden chce zachęcać do aktywności fizycznej w kampanii #KołaZainteresowań
Nationale-Nederlanden wystartowało z kampanią digitalową #KołaZainteresowań, w ramach której chce stworzyć wirtualną przestrzeń dla wszystkich miłośników jazdy na rowerze i e-hulajnodze oraz biegaczy.
Pod hasztagiem #KołaZainteresowań firma chce zbudować społeczność osób aktywnie spędzających czas wolny i przestrzeń do wymiany doświadczeń. W mediach społecznościowych pojawią się inspirujące treści, porady oraz pomysły skierowane dla rowerzystów, biegaczy oraz użytkowników hulajnóg elektrycznych.
Swoją perspektywę na aktywności indywidualne lub w gronie rodzinnym będą pokazywać influencerzy zaangażowani w akcję, która potrwa do połowy lipca. Do promocji akcji firma zaprosiła aktorki Joannę Jabłczyńską i Agnieszkę Sienkiewicz oraz twórców internetowych: Szajbajka i Technostrefę.
Nationale-Nederlanden zachęca do aktywności fizycznej
Nationale-Nederlanden uruchomi również mobilne, bezpłatne serwisy rowerowe połączone z usługą bike fittingu oraz punktem ładowania i serwisowania e-hulajnóg. Poza serwisowaniem i naprawą sprzętu eksperci pomogą dopasować rower do użytkownika – doradzą w doborze ramy czy regulacji siodełka, aby zwiększyć komfort jazdy.
W trzy kolejne weekendy (29-30 maja, 5-6 czerwca i 12-13 czerwca) mobilne serwisy Nationale-Nederlanden staną w punktach znajdujących się na trasach najpopularniejszych polskich szlaków rowerowych: Green Velo, Velo Baltica i Szlaku Orlich Gniazd. Dokładne miejscowości będą ogłaszane podczas transmisji live z ambasadorami akcji.
Kampania #KołaZainteresowań promuje ubezpieczenie roweru, hulajnogi elektrycznej i ich użytkowników „Na dwa koła”, które dostępne w ofercie Nationale-Nederlanden i ING Banku Śląskiego.
Dołącz do dyskusji: Nationale-Nederlanden chce zachęcać do aktywności fizycznej w kampanii #KołaZainteresowań