Mets obronił budżet mediowy Wawelu
Firma Wawel, producent słodyczy zakończyła przetarg dotyczący planowania i zakupu mediów. Wybrała Mets działający w ramach domu mediowego Wavemaker (GroupM), z którym pracowała w tym zakresie poprzednio - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg Wawelu na obsługę mediową trwał od stycznia br. Firma w rozmowie z Wirtualnemedia.pl potwierdziła sfinalizowanie przetargu. Poinformowała, że w wyniku jego rozstrzygnięcia zdecydowała się kontynuować współpracę z agencją Mets, która dotychczas zajmowała się planowaniem i zakupem mediów do jej kampanii.
Udało nam się ustalić, że w przetargu Mets pokonał czterech konkurentów. Ich nazw Wawel nie zdradził. Nie udzielił nam też informacji, na jak długo zawarł nową umowę z wybraną agencją.
Wawel nie ujawnia szczegółów dotyczących przetargu. Nie podaje liczby i nazw uczestniczących w nim agencji ani terminu jego rozstrzygnięcia.
Mets obronił budżet tego klienta wiosną ub.r. pokonując w nim pięciu konkurentów. Umowa z Mets została wówczas podpisana do końca 2018 roku, z możliwością ewentualnego przedłużenia.
Dołącz do dyskusji: Mets obronił budżet mediowy Wawelu