Marcin Bisiorek poprowadzi audycję w Radiu 357
Czwartkowe wydanie magazynu „Goopi kaowiec” poprowadzi Marcin „Bisior” Bisiorek, były szef radia Muzo.fm.
Informacja o tym, że Bisiorek poprowadzi czwartkowe pasmo „Goopi kaowiec" pojawiła się na stronie internetowej stacji. Jest to lekki w formie program z udziałem słuchaczy, nadawany od poniedziałku do czwartku w godz. 12:00 – 14:00. Tę muzyczną audycję, przeplataną konkursami dla słuchaczy, wspólnymi grami, zabawami i quizami, prowadzą na zmianę Krystian Hanke, Marcin Łukawski, Piotr Stelmach, Antek Grudniewski i Maja Piskadło.
Bisiorek: robię już coś innego
Pojawienie się w ramówce Marcina Bisiorka nie oznacza, że wiąże się on ze stacją na stałe. – To jednorazowe zastępstwo. Będę zastępował Piotra Stelmacha, z którym znamy się od lat, a któremu coś wypadło i nie może poprowadzić programu – mówi nam Marcin Bisiorek, dodając: - Radio zawsze grało i będzie grało mi w duszy, chociaż teraz robię w życiu już coś innego.
Marcin Bisiorek już w czasie studiów podjął współpracę z łódzkim Radiem Manhattan, potem był związany z Radiem Eska Łódź, by w 2001 roku objąć stanowisko dyrektora programowego Radia Eska Warszawa. W latach 2013-2018 był dyrektorem programowym Eski Rock, zaś do 2017 roku pracował jako szef kanału Muzo.TV (Grupa Polsat). Między 2014 a 2022 r. był dyrektorem programowym radia Muzo.FM. Obecnie jest dziennikarzem muzycznym portalu Interia.pl.
„Goopi kaowiec” to tylko jedna z letnich propozycji Radia 357. W wakacje pojawia się na antenie także muzyczna audycja dziennikarza sportowego Tomasza Smokowskiego i cotygodniowy sobotni program satyryczny „Dom wypoczynkowy Czarna Helena", przygotowywany przez Artura Andrusa i Filipa Jaślara. Czasowo zniknęły codzienne rozmowy Kuby Strzyczkowskiego z słuchaczami, ale sam Strzyczkowski będzie pojawiał się na antenie w innych propozycjach.
Radio 357: jak wygląda to w liczbach
Nadające od stycznia 2021 roku Radio 357 poinformowało niedawno, że w pierwszym półroczu 2023 roku zanotowało ponad 6,8 mln zł przychodów, wobec zakładanych 6,3 mln. Wpływy z tytułu wpłat od patronów wyniosły 5,3 mln zł. Z tytułu zakupów radiowcy osiągnęli 272 337 zł, zaś z różnego rodzaju współpracy – 1 206 488 zł.
Największe koszty operacyjne w pierwszym półroczu wygenerowała antena – na ten cel przeznaczono niemal 2,5 mln zł. W tym zawierają się m.in. wynagrodzenia pracowników. Koszty marketingu i komunikacji to ponad 530 tys. zł, zaś podcasty – 163 tys. zł. ponad 527 tys. zł. Na technologię i infrastrukturę z kolei przeznaczono 456 tys. zł.
Według wyników najnowszej fali badania Krajowego Instytutu Mediów, zrealizowanej od grudnia 2022 r. do maja 2023 r. Radio 357 miało 0,9 proc. zasięgu i 276,7 tys. codziennych słuchaczy. W nowej edycji badania liczbę Polaków słuchających radia w internecie oszacowano na 2,31 mln. Udział Radia 357 w rynku słuchalności radia przez internet podskoczył z 13,8 do 14,1 proc. Średni dobowy czas słuchania rozgłośni wzrósł ze 196 do 208 minut.
Dołącz do dyskusji: Marcin Bisiorek poprowadzi audycję w Radiu 357